حضور وابستگان نظامی كشورهای خارجی مقیم ایران در مراسم روز ارتش
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، وابستگان نظامی كشورهای مختلف از جمله جمهوری آذربایجان، اندونزی، چین، تركیه و برزیل در كنار سایر فرماندهان ارشد نیروهای مسلح حضور یافته اند و از نزدیك مراسم رژه نیروهای مسلح را نظاره گر خواهند بود.

خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان به همراه سایر شهروندان تهرانی برای مشاهده رژه نیروهای مسلح در جایگاه های ویژه خود مستقر شده اند.

مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از زمینی، دریایی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی قرار است دقایقی دیگر با حضور دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و ستاد كل نیروهای مسلح آغاز شود.

پس از سخنرانی رییس جمهور قرار است مراسم رژه با عبور یگان های پرچم، گارد محافظ درفش جمهوری اسلامی ایران و یگان یادمان شهدای ارتش كه حامل تصاویری از چهره های شهدای شاخص و فرماندهان ارتش هستند از مقابل جایگاه آغاز شود.

29 فروردین ماه سالروز ارتش، روز تجلیل و تكریم از دلاور مردی ها و رشادت های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است كه در سایه حمایت های بی دریغ امام راحل و رهبری فرمانده معظم كل قوا و به لطف حمایت های ملت ایران حضور خود را برای فداكاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی كشور اعلام كرده و در این راه بیش از 48 هزار شهید تقدیم كرده اند.

سیام**1478**9132





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: